Menu Zavřeno

Kabriolet pro mladé Kaipan Baby

Kabriolet pro mladé Kaipan Baby

Kabriolet Kaipan Baby může být snem snad každého teenagera je vlastnit automobil. Oslovte své dospívající děti s otázkou, zda by chtěli řídit svůj vlastní automobil. Od 15 let je možné s řidičským průkazem řídit malý motocykl a čtyřkolky do určitého objemu a výkonu.

Kabriolet pro mladé, to je nový vůz Kaipan Baby všechny tyto parametry splňuje a případný zájemce nemusí čekat na svůj první automobil až do plnoletosti. Je to vlastně motorka postavená na čtyřech kolech. Svému předchůdci Kaipanu 14 se nové auto pro mladé podobá v mnoha ohledech, ale je zcela nový vůz splňující veškeré současné předpisy a schválení k provozu na pozemních komunikacích.

Kaipan Baby se řadí do kategorie lehkých čtyřkolek, využívá prvky a technické provedení jejich podvozku, čímž bylo dosaženo snížení celkové hmotnosti na 350 kg. Nový kabriolet je vyráběn ve dvou provedeních. K dostání je v provedení s dieselovým motorem a elektromotorem. Provedení s elektromotorem je velice jednoduché na údržbu.

Technické parametry Kaipan Baby:

Převodovka AUT (variátor)
Rám – svařený z ocelových trubek
Karoserie – kompozitní materiály
Poháněná náprava – přední
Max. rychlost – 45 km/h

Rozměry:
Délka – 3.150 mm
Šířka – 1.550 mm
Výška – 1.200 mm
Pohotovostní hmotnost – 350 kg

Varianta diesel:
Motor Lombardini o obsahu 440 ccm
Max. výkon 4 kW / 3500 ot.
Spotřeba (diesel) – 2,5 – 3 l/100 km
 
Varianta elektro:
Elektromotor
Max. výkon 4 kW
Spotřeba (elektro) – cca 0,35 Kč/1km
Dojezd (dle baterie) – 40, 60 nebo 80 km

Při dešti je možné vůz dovybavit lehkou plátěnou střechou. Z kompozitu vyrobená karoserie i proti korozi dobře ošetřený rám zaručuje velkou odolnost proti povětrnostním vlivům. Pokud Kaipana nezdědí později mladší sourozenec, ojetý vůz si udrží stále dlouhodobě vysokou cenu a nechá se tedy výhodně prodat. Syn nebo dcera navíc získají cenné zkušenosti ve skutečném provozu, které jistě ocení později při jízdě skutečným automobilem.

Elektrická verze je na provoz a celkovou údržbu mnohem jednoduší než dieselová verze. Životnost LiFePO4 baterií udává výrobce až na 30 let. Pro jejich dobíjení postačí klasická zásuvka na 230 V. podle kapacity baterie trvá dobíjení 4 – 10 hodin. Předpokládaná koncová cena je 350.000 Kč.

* Foto: Kaipan / Kaipan s.r.o.