Internetová televize Telly TV recenze služby, která dodá i vašemu lenošení vyšší level

internetová televize telly tv

Televize Telly TV, to je jednoduše více než sto kanálů, které nabízí akustický a jedinečně vizuální zážitek, který si můžete dopřát nejen v pohodlí vašeho domova. Telly je televize internetová nebo satelitní, je tedy na vás, jakým způsobem budete chtít své programy naladit a kde. Využijete ji v bytě, rodinném domě, ale i na chatě, chalupě nebo dokonce v práci! Co nabízí? Především množství pořadů, které se přizpůsobí vám. Vybíráte si totiž svůj zážitek a jeho prožití na konkrétní chvíli – na televizi se díváte, kdy máte chuť nebo čas. Nemusíte čekat, až něco dobrého pojede, ale najdete si, co právě chcete, co vás právě zajímá.

Kde lze naladit Telly TV?

Doslova všude. Lepší televize přes internet nebo satelitní televize je dostupná nejen ve městech nebo rekreačních oblastech, ale dokonce po celé Evropské unii.

Jak funguje internetová televize Telly TV? Překvapivě snadno!

Internetové televize Telly TV přináší vůbec ten nejmodernější způsob, jak se bavit sledováním oblíbených pořadů bez vyrušování. Dokonce i reklamní blok nebude kazit napětí a zábavu. Reklam je zde minimum, ale jsou nutné. Internetová TV online ale nabízí řadu vylepšení a šikovných funkcí, jako je třeba právě možnost rychlého přetáčení reklamy, navíc také nahrávání pořadů, zastavení obrazu kdykoli v průběhu děje nebo i jeho vrácení (když si chcete nějakou scénu zopakovat nebo jste přehlédli nějaký důležitý detail).

Jak na sledování televize online?

Bez antény a samozřejmě za pomoci internetu. Naladíte ji tak úplně jednoduše na všech zařízeních, která mají přístup k internetu. Tedy například na mobilech, tabletech, počítačích a noteboocích. Chytrá 4k televize je pak pro sledování ideální na nejlepší volbou. Telly TV je pro smart TV naprostou jedničkou. Potřebujete tak jen dobré internetové připojení. Můžete klidně využít i výhodný stabilní internet od Telly, který poskytuje rychlost připojení až 1000 Mbps a nabízí neomezený datový limit. S takovou výbavou si můžete dopřát dokonalý požitek bez starostí s přechodem na dvb t2.

Výhody digitální televize

• HD kvalita
  • široká nabídka pořadů
  • možnost sledovat jakýkoli program v jakoukoli chvíli
  • filmy a programy pro všechny věkové kategorie
  • snadné naladění
  • neřešíte antény dvb-t2
  • kvalita připojení (DSL internet, optický internet, vysokorychlostní internet bez chyb)
  • možnost sledování televize online a odkudkoli
  • různé výhodné balíčky, které sednou na míru přímo vám
  • možnost využití sledování na více zařízeních
  • navíc se nemusíte do ničeho hned zavazovat a všechno si nejprve snadno vyzkoušet – televize zdarma na měsíc vyřeší každou vaši nejistotu

Jaké pořady je vlastně možné sledovat?

Bojíte se, že jste až příliš nároční na kvalitu a obsah? Buďte nároční klidně ještě víc. Vybírat můžete totiž ze všech možných žánrů a programových formátů. Užijete si dokonalý servis pro sportovní programy – přímé přenosy i záznamy, které vás vždy strhnou. Dokumenty z historie, ale i z přírody, z cestování, zajímavosti ze zahraničí, kulinářské pořady, typy pro kutily.  Nechybí ani filmové kanály, nabídka klasiky, historických filmů, drama, napětí, pohádky, detektivky. Filmy české, zahraniční, klasika z programů v ČR, pak také z HBO, National Geographic, CS filmy, Cinemax, FilmBOX, stanice Animal Planet HD, Cartoon Network, Discovery Channel HD, Discovery Science, TLC, Eurosport 1 HD, Film+, AXN, Nova Sport 1 HD a 2 HD, Disney Channel, MTV Europe, VH1, Travel Channel, Viasat Explore, Viasat History a tak dále, jak seriály, tak i původní tvorba. Sami zjistíte, že to zdaleka není všechno.

programová nabídka internetové televize telly tv

Chcete tyto pořady sledovat i tam, kde není internet?

Internetová televize Telly TV funguje stejně i jako satelitní televize. Satelitní řešení je výhodné pro ta místa, kde jednoduše internetové připojení prostě není. Více než sto kanálů lze sledovat i tak, a to vážně odkudkoli. Sledování kvalitních filmů je dostupné v naprosto maximální míře. Co je k tomu potřeba? Nic. Instalaci satelitu a potřebné vybavení v podobě set-top boxu nebo CA Modulu zajistí odborníci – přijedou za vámi kamkoli.

Popularita internetové i satelitní Telly TV je zřejmá

Jak to říct? Telly TV nabízí vysokou kvalitu obrazu, řadu HD programů bez běžného příplatku, atraktivitu i exkluzivitu řady specializovaných přenosů. Internetová a satelitní verze fungují vedle sebe naprosto ojediněle – lze je využívat samostatně nebo si jsou i vzájemným dobře fungujícím doplňkem. Plusem je nahrávání a shlédnutí archivních záznamů. Kvalitní je profesionální a odborný přístup, snadnost objednání a nastavení systému na konkrétní potřeby uživatelů. Telly TV zkrátka nabízí uceleně to, co je žádané, a navíc poskytuje řadu prvků, které navyšují komfort trávení volného času, ale i vzdělávání nebo sledování zpráv.